תיקון 30 לחוק התקשורת, המכונה גם "חוק הספאם", לפי “חוק הספאם” אדם שקיבל הודעות המעודדות רכישת מוצר או הוצאת כספים בדרך אחרת, מבלי שאישר זאת באופן מפורש מראש, רשאי לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות פיצוי כספי ללא הוכחת נזק של עד 1,000 ש״ח עבור כל הודעה שקיבל. ספאם-אוף משתמשת במערכת חכמה המתבססת על חכמת ההמונים ומאפשרת לך להגיש תביעה קטנה בצורה יעילה ופשוטה. לבדיקת אפשרות לתביעה בעזרתנו שלח צילומי מסך, ככל שתשלח יותר ככה הסיכויים שנזהה תביעה גדלים.

בשלב הבדיקה הראשוני רק צריך לשלוח צילומי מסך לבדיקה, המערכת שלנו משווה את צילומי המסך ששלחת להודעות מוכרות במאגר שלנו. לא את כל ההודעות ניתן לתבוע, וככל שתשלח יותר הודעות (שונות) כך הסיכויים שנזהה תביעה אפשרית גדלים. במידה והמערכת תזהה תביעה אפשרית, תידרש לענות על שאלון קצר ולמלא את פרטיך האישיים. לאחר מכן אנו נמלא את פרטיך בכתב התביעה וכתב התביעה ישלח אליך לאישור. לאחר תשלום אגרת בית המשפט תביעתך תוגש. מרגע זה תביעתך תתנהל במערכת בית המשפט לתביעות קטנות, ויקבע לך מועד לדיון. בכל התפתחות אשר תתרחש בתיק ישלח אליך עדכון, אנו נפנה אותך לכל המידע הרלוונטי שהצטבר בזכות תובעים קודמים, ובכל שלב תוכל לשאול אותנו אם משהו לא ברור. הרוב המוחלט של התביעות נסגרות בפשרות ללא צורך של הגעה לדיון. בסמוך למועד שנקבע תשלח אליך תזכורת הכוללת את המסמכים הנדרשים, מידע שעולה מדיונים קודמים וקישורים רלוונטיים. לאחר קבלת פסק הדין תשלח אליך הודעה עם קישור לתשלום עמלת השירות.

אם תביעתך לא תיסגר בפשרה טרם מועד הדיון, אז כן יהיה עליך להגיע לדיון. בבית המשפט לתביעות קטנות אין זכות לייצוג ע"י עו"ד – הן התובע והן הנתבע צריכים להופיע לדיון בבית המשפט בעצמם ולייצג את עצמם. אולם ניתן להתייעץ בעו"ד, ואף להגיש כתבי טענות שנכתבו ע"י עורכי דין. בסמוך למועד שנקבע תשלח אליך תזכורת הכוללת את המסמכים הנדרשים, מידע שעולה מדיונים קודמים וקישורים רלוונטיים.

בעיקרון לא, החוק קובע כי אסור לשלוח הודעות פרסומת ללא אישור מראש, כלומר אם מדובר במפרסם שמעולם לא אישרת לו לשלוח לך הודעות אז ניתן לתבוע כבר מההודעה הראשונה ואין חובה לבקש את הסרתך. אם אישרת לקבל הודעות פרסומת ניתן לבקש את הסרתך מרשימות המקבלים את ההודעות וכל הודעה שתתקבל לאחר מכן תיחשב לספאם. לרוב הצטרפות לחברות מועדון או הרשמה אינטרנטית כוללת אישור לקבלת תוכן פרסומי.

תיקון 30 לחוק התקשורת, המכונה גם "חוק הספאם", הודעת ספאם נחשבת לכל “מסר המופץ באופן מסחרי, שמטרתו לעודד רכישת מוצר או שירות או לעודד הוצאת כספים בדרך אחרת”. חוק הספאם מורה מתי, אם בכלל, מותר למפרסם לשלוח דברי פרסומת באמצעות הודעות, וקובע חובות שונות על שולח ההודעה. על פי החוק, מי ששולח הודעה לנמען ללא קבלת הסכמתו המפורשת מראש, מפר את הוראות החוק. בנוסף, קובע החוק, כי גם במידה והסכמתם לקבל דברי פרסומת, הנכם רשאים, בכל עת, להודיע על סירובכם להמשיך לקבל דברי פרסומת, וככל שתמשיכו לקבל הודעות, הן ייחשבו כ”ספאם".

המערכת שלנו עוקבת באופן שוטף אחר תביעתך, ובכל עדכון בתיק תשלח אליך הודעה מסודרת עם העדכון והאם נדרשת ממך פעולה נוספת.

בבית המשפט לתביעות קטנות אין זכות לייצוג ע"י עו"ד – הן התובע והן הנתבע צריכים להופיע לדיון בבית המשפט בעצמם, ולא ע"י עו"ד (אולם ניתן להתייעץ בעו"ד, ואף להגיש תביעה שנכתבה ע"י עו"ד, עליה חותם התובע).

במידה ואישרת את הגשת התביעה ושילמת את אגרת בית המשפט, הגשת התביעה תתבצע בהקדם האפשרי.

בבית המשפט לתביעות קטנות חל איסור לייצוג ע"י עו"ד – הן התובע והן הנתבע צריכים להופיע לדיון בבית המשפט בעצמם, ולא ע"י עו"ד (אולם ניתן להתייעץ בעו"ד, ואף להגיש תביעה שנכתבה ע"י עו"ד, עליה חותם התובע). בכל מקרה, ספאם-אוף משתמשת בחכמת ההמונים ומנגישה לך את כל המידע הרלוונטי שהצטבר מתובעים קודמים, כך שתוכל להגיע לדיון כמה שיותר מוכן.

החוק מתיר לכל אזרח לתבוע 5 תביעות קטנות בשנה. לאחר בדיקת צילומי המסך שתשלח נבדוק כמה תביעות פוטנציאליות יש לך.

על פי החוק, עלות הגשת תביעה בבית משפט הינה 50 ש"ח או 1% מסך התביעה. על פי תנאי השימוש של ספאם אוף יש לשלם את אגרת בית המשפט ולאחר מכן תוגש התביעה. אגרת בית המשפט משולמת לבית המשפט ואינה קשורה לספאם-אוף. רק במידה ויתקבל פיצוי בפשרה או בפסק דין נגבה עמלת שירות בסך 20% מסך הפיצוי או 100 ש"ח, (הגבוה מבניהם, לא כולל מע"מ). לא זכית לא שילמת! כל התשלומים מבוצעים דרך האתר שלנו באופן מאובטח באמצעות מסופי סליקה מאובטחים לחלוטין ע"פ תקנים בינלאומיים.

על פי החוק, עלות הגשת תביעה קטנה בבית משפט הינה 50 ש"ח או 1% מסך התביעה. תשלום אגרה הינו תנאי ראשוני להגשת תביעה, סכום זה הוא אגרה שגובה בית המשפט ואינה קשורה לעמלת השירות.

על פי תנאי השימוש של ספאם אוף יש לשלם את אגרת בית המשפט ולאחר מכן תוגש התביעה. רק במידה ויתקבל פיצוי בפשרה או בפסק דין אנו נקבל את עמלת השירות בסך 20% מסך הפיצוי או 100 ₪ + מע"צ (הגבוה מבינהם). לא זכית לא שילמת!

לא ניתן לתבוע את כל ההודעות בעזרת ספאם-אוף, אנחנו מסייעים להגיש תביעות רק כאשר ישנן מספיק הוכחות הקושרות את החברה להודעות הספאם ואנחנו יודעים שמדובר בחברה שתובעים קודמים הצליחו לקבל פיצוי כספי. יש הודעות שאינן נחשבות כהודעות ספאם על פי חוק (כגון הודעות פוליטיות) . אנו עושים מאמצים גדולים לסייע לכל מי שקיבל הודעות ספאם לתבוע את זכותו. כל חומרי התביעה שותפו על ידי תובעים ברשת האינטרנט כך שכל אחד יכול להשתמש בהם גם כדי לתבוע בעצמו.

אנו עושים את מיטב יכולתנו לתת מענה רציני ואיכותי לכל המשתמשים שלנו. המערכת שלנו עוברת על כל צילומי המסך החדשים שמתקבלים ונותנת מענה לכל צילום מסך שנשלח תוך 24 שעות. אם מסיבה מסויימת לא קיבלת מאיתנו תשובה על הודעה ששלחת, אז אנחנו מתנצלים מאד ונשמח שתפנו אלינו בשנית במייל או בפייסבוק.

כל ההודעות בנושא הלוואות נשלחו מחברת קש בשם "צריכה ומיגון ישיר", שלא ניתן לתבוע אותה בעזרת ספאם-אוף.
מדובר בנוכלים מוכרים אשר פותחים חברות פיקטיביות. החברה הקודמת שלהם, "אור הקסם" נתבעה פעמים רבות על הפרת "חוק הספאם" וחויבה לשלם סכומים גדולים לתובעים, אך היא לא קיימה את פסקי הדין הללו ומעולם לא שילמה. אי לכך אנחנו לא מספקים את שירותינו עבור הודעות אלה.
בנוסף על מנת להימנע מקבלה נוספת של הודעות מסוג זה אנא נסו לחסום את המספר דרך הגדרות מכשיר או דרך חברת הסלולר.
לתחקיר של ערוץ 10 על אור הקסם:
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1148044
נשמח לקבל הודעות נוספות לבדיקה וננסה לעזור לך לתבוע!

כתב התביעה נכתב על שם מי שתובע את הפיצוי והוא האדם שברשותו היה הטלפון והוא זה שהוטרד משליחת הספאם. במהלך הדיון אתה עשוי להתבקש להראות את הטלפון המקורי ואת ההודעה/ות המקוריות (לא את צילומי המסך). במקרים מסוימים דורשים השופטים להראות הוכחה לכך שהטלפון נמצא בשימוש התובע וניתן להציג התכתבות הפונה לתובע בשמו.

השירות מיועד עבור מי שמעוניין בהפשטת ההליך הבירוקרטי באופן משמעותי. הגשת תביעה נגד מפרסם שמפר את חוק הספאם כרוכה במילוי טפסים, התחקות אחר החברה המפרסמת, איסוף הוכחות לקשר בין ההודעה לחברה, ובירוקרטיה של מערכת בתי המשפט. השירות שלנו עושה זאת עבורך במינימום מאמץ וכולל עדכונים שוטפים בכל משך התביעה. יחד עם זאת, המעוניינים לתבוע את הספאמרים בכוחות עצמם מוזמנים להשתמש בתבניות כתבי התביעה וההוכחות המפורסמות באינטרנט לטובת הכלל.

כרגע השרות שלנו מתעסק בהודעות ספאם SMS בעברית בלבד. “חוק הספאם” תקף לכל דואר זבל שנשלח בניגוד להוראות החוק, לרבות אי-מייל ושיחות שיווק מוקלטות. תובעים המעוניינים לתבוע על אימיילים ושיחות שיווק מוזמנים להשתמש בתבניות כתבי התביעה וההוכחות המופיעות באינטרנט לטובת הכלל.

כן. השירות ניתן רק למי שמלאו לו 18 ורשאי להגיש תביעה באופן עצמאי לפי חוק.

לא נדרש לבוש מיוחד, אך הקפידו להגיע בלבוש הולם. הדיון בבית המשפט אינו מתקיים לפי כללי הטקס המוכרים לנו מבתי המשפט הרגילים ומן הטלוויזיה. הדיון מתנהל בד"כ עם פחות מחסומים בין הצדדים עצמם, ובין הצדדים לשופט.

משך התהליך בממוצע מרגע הגשת התביעה ועד למועד הדיון הוא בממוצע 6 חודשים. רוב התביעות נסגרות בפשרות תוך 3 חודשים.

לאחר הגשת התביעה, בית המשפט קובע מועד לדיון. מועדי הדיון נקבעים בממוצע תוך חודשיים ממועד הגשת התביעה, הדיון יקבע למועד עתידי, לרוב סביבות 6 חודשים מרגע הגשת התביעה. קביעת מועדי דיון תלויה לחלוטין במערכת בתי המשפט, ומשתנה בין עיר לעיר תלוי עומס. אנו נעדכן כאשר יקבע מועד דיון והודעה תשלח אליך גם בדואר על ידי בית המשפט.

חשוב לזכור שהתביעה היא שלך והנך מייצג את עצמך בדיון. עליך להגיע מוכנ/ה ובקיא/ה בעובדות התביעה לקראת הדיון. יש לזכור שמדובר בתביעה קטנה על פי חוק הספאם, וזאת תביעה פשוטה יחסית. מידע רב אשר הצטבר אצל תובעים קודמים משותף ברשת ויוכל לסייע לך להתכונן טוב יותר נגד הנתבעת בתיקך.
לקראת הדיון חשוב לקרוא ולהכיר לעומק את דרך ההוכחה בכתב התביעה, את טענות ההגנה של הנתבעת בכתב ההגנה וכמובן לשמור על ההודעות במכשיר כדי להציגן בדיון (רצוי לגבות את ההודעות מבעוד מועד).
אנחנו ממליצים בחום לקרוא את המדריך הבא, אשר מתייחס לתביעה קטנה בנושא ספאם ומסביר מה עליך לדעת ולעשות לקראת הדיון.
ניתן לפנות אלינו לקבלת הכוונה למידע ספציפי בנוגע לחברה הנתבעת.
http://ktanot.co.il/?page_id=110

הצלחתך בתביעה חשובה מאוד למלחמה בתופעת הספאם והרתעת החברות הנתבעות. נדגיש כי מי שיקבע את תוצאות המשפט והאם הצד המפסיד צריך לשלם הוא השופט בלבד. עד כה הרוב הגדול של התובעים נגד חברות הספאם זכו בתביעתם בפיצוי כספי. על פי ניסיון משתמשי תובעים בעבר בתביעות קטנות מסוג זה, אם נפסקות הוצאות לטובת אחד הצדדים הן נגזרות לרוב מסכום התביעה, כלומר מדובר בסכום סמלי ולא גבוה. במקרה ונפסקות לחובתך הוצאות, בתור התובע, אתה תישא בהן. אנו מנהלים מעקב שוטף והערכת מצב עדכנית על פסקי דין שניתנים, לפי החברה הנתבעת ולפי השופט. נעדכן אותך בתמונת המצב העדכנית טרם הדיון כך שתוכל להגיע כמה שיותר מוכן.

בית המשפט לתביעות קטנות נועד לבירור סוגיות אזרחיות ולהקל על אזרחים ללא רקע משפטי. ניתן לתבוע בגין נזק מסוים בהליך שהוא קצר והרבה יותר "ידידותי למשתמש" מההליך בבימ"ש בתביעה "רגילה".
מכאן גם אפשר להבין, שהדיון בבית המשפט אינו מתקיים לפי כללי הטקס המוכרים לנו מבתי המשפט הרגילים ומן הטלוויזיה. הדיון מתנהל בד"כ עם פחות מחסומים בין הצדדים עצמם, ובין הצדדים לשופט. השופט קובע במהלך הדיון את סדר הבאת הראיות והעלאת הטענות. חשוב להגיע לדיונים מוכנים ומצויידים בכל כתבי הטענות והמסמכים שיכולים לסייע לך במהלך הדיון. בנוסף מומלץ לקרוא את המדריך הקצר הכללי לקראת הדיון:http://ktanot.co.il/?p=1571

הצלחתך בתביעה חשובה לנו מאוד וכמובן עבור המלחמה בתופעת הספאם והרתעת החברות הנתבעות. נדגיש כי מי שיקבע את תוצאות המשפט והאם הצד המפסיד צריך לשלם וכמה הוא השופט בלבד. עד היום, כ-90% התביעות שהוגשו בעזרתך ספאם-אוף הסתיימו עם הפיצוי כספי לטובת התובע. על פי ניסיון תובעי בעבר בתביעות קטנות מסוג זה, אם נפסקות הוצאות לטובת אחד הצדדים הן נגזרות לרוב מסכום התביעה, כלומר מדובר בסכום סמלי ולא גבוה. במקרה ונפסקות לחובתך הוצאות, בתור התובע, אתה תישא בהן. חשוב להגיע לדיונים מוכנים ומצויידים בכל כתבי הטענות והמסמכים שיכולים לסייע לך במהלך הדיון, ואנו נעשה את מירב המאמצים להציג בפניכם נתונים עדכניים על מנת שתוכלו להגיע מוכנים לדיון, אך בסוף צריך לזכור שזאת תביעה קטנה שלך ושלך בלבד, ואתה האחראי היחיד להצלחתה.

ההודעות שלכם הן העילה שלכם לתביעה! לכן חשוב מאד לשמור עליהן במכשיר עד הדיון. הכי טוב זה לגבות ליתר ביטחון. מדריך גיבוי הודעות:
אייפון: https://goo.gl/Uxote6
אנדרואיד: https://goo.gl/NGI25n

שליחת הודעות ספאם היא לא חוקית ולכן חברות רבות ששולחות הודעות מסוג זה לא מזדהות ושולחות הודעות אנונימיות. הדרך הטובה ביותר לקשר בין ההודעה החשודה לחברה ששלחה אותה היא ליצור קשר ולהקליט את השיחה עם החברה.
הקלטת שיחה בין החברה ששלחה את ההודעה למי שקיבל את ההודעה היא ראיה חזקה מאד בבית משפט ויכולה לסייע לך רבות בתיק. בנוסף, כל הקלטה כזו יכולה לשמש גם אחרים במלחמתם בספאם.
להלן אפליקציה להקלטת שיחות במכשירי אנדרואיד:
מדריך להקלטת שיחות ספאם: http://ktanot.co.il/?p=1576
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder

חד משמעית כן! חשוב מאד לשמור על ההודעות במכשירך עד הדיון. מומלץ אף לגבות את ההודעות על מנת שיהיה ניתן לשחזר אותן במקרה הצורך. חשוב להדגיש כי עצם זה שיש לך את ההודעות בטלפון שלך זאת העילה שלך לתביעה מלכתחילה. צילומי המסך לעצמם עלולים שלא להספיק ללא ההודעות המקוריות על גבי מכשירך. אם בכל זאת אין באפשרותך להציג את ההודעות, תשיגו אסמכתא/ קבלה על התיקון/ קניית מכשיר חדש.

לפני הגשת התביעה חשוב לוודא שלא אישרת קבלת הודעות פרסומיות מהנתבע. לפעמים אנחנו מאשרים קבלת הודעות פרסומיות בלי שהיינו מודעים לכך, לרוב ייתכן שזה קרה אם אתה חבר מועדון של החברה, או שהתעניינת במוצר או בשירות דרך האינטרנט ומסרת את פרטיך.
יש חברות הטוענות ומציגות מסמכים לכאורה על אישור דואר פרסומי אך במקרים רבים מדובר בניסיון הפחדה והם רק מראים את שורת פרטיך האישיים מתוך המערכת שלהם.
חובה על החברה הנתבעת להציג אישור מפורש שלך בכתב או בעל פה לקבלת תוכן פרסומי.
במקרים אחרים בהם מסתבר שבאמת אישרת דואר פרסומי על ידי אישור מפורש בחתימה או בהקלטה, על פי חוק, יש צורך לשלוח הודעות סירוב לקבלת הודעות ורק אם השליחה תימשך לאחר מכן, ניתן לתבוע. אם לא עשית זאת, ייתכן שתרצה למחוק או לבטל את ההליך כדי לחסוך בהוצאות.

לפעמים אנחנו מאשרים קבלת הודעות פרסומיות בלי שהיינו מודעים לכך, לרוב ייתכן שזה קרה אם אתה חבר מועדון של החברה, או שהתעניינת במוצר או בשירות דרך האינטרנט ומסרת את פרטיך.
יש חברות הטוענות ומציגות מסמכים לכאורה על אישור דואר פרסומי אך במקרים רבים מדובר בניסיון הפחדה והם רק מראים את שורת פרטיך האישיים מתוך המערכת שלהם.
חובה על החברה הנתבעת להציג אישור מפורש שלך בכתב או בעל פה לקבלת תוכן פרסומי.
במקרים אחרים בהם מסתבר שבאמת אישרת דואר פרסומי על ידי אישור מפורש בחתימה או בהקלטה, על פי חוק, יש צורך לשלוח הודעות סירוב לקבלת הודעות ורק אם השליחה תימשך לאחר מכן, ניתן לתבוע. אם לא עשית זאת, ייתכן שתרצה למחוק או לבטל את ההליך כדי לחסוך בהוצאות.

במקרים רבים החברות הנתבעות מעלות טענות בכתבי הגנה בתיקים ודורשות לפסוק הוצאות בית משפט על חשבון הצד התובע. ניסוח זה הוא סטנדרטי בכל כתבי הגנה ואין צורך לחשוש ממנו. מרבית תובעי הספאם מסיימים את ההליך בקבלת פיצוי כספי גבוה ללא קשר לאיומים שהוצגו על ידי החברה הנתבעת. אם נפסקות הוצאות לטובת אחד הצדדים הן נגזרות לרוב מסכום התביעה, כלומר מדובר בסכום סמלי ולא גבוה. במקרה ונפסקות לחובתך הוצאות, בתור התובע, אתה תישא בהן. אנו מנהלים מעקב שוטף והערכת מצב עדכנית על פסקי דין שניתנים. אנחנו נעדכן אותך בתמונת המצב העדכנית טרם הדיון כך שתוכל להגיע כמה שיותר מוכן.

מניסיונם של תובעים עולה כי חברות הספאם מעלות טענות שקריות, ודורשים לחייב את התובעים בהוצאות. ניסוחים אלו מקובלים בכתבי הגנה ובקשות שונות ואין צורך לחשוש מהם. זאת הדרך שבה הספאמרים מנסים לגרום לתובעים לבטל את תביעתם ולצמצם נזקים. לחילופין צעדים אלו נועדו כדי ללחוץ על התובעים להסכים לפשרה תמורת סכום נמוך. חשוב להבין, שאירועים אלה יכולים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך התביעה. מרבית תובעי הספאם מסיימים את ההליך בקבלת פיצוי כספי ללא קשר לאיומים שהוצגו על ידי החברה הנתבעת. חשוב לזכור שהחברות הנתבעות הן אלו שהפרו את החוק, לכן היו בטוחים בעמדתכם ואל תיכנעו ללחצים המופעלים על ידי החברות הנתבעות.

כתבי התביעה כוללים דרכי הוכחה שנבדקו ואומתו, כדי לוודא כי החברה הנתבעת היא אכן זאת שעומדת מאחורי ההודעות. טענות אלו יש להוכיח שוב ושוב בדיון בבית משפט לתביעות קטנות. בסוף עליך להיות בקיא בדרך ההוכחה שקושרת את ההודעה לנתבעת ולדעת להסביר אותה בפני השופט. מניסיון של תובעים קודמים, השופטים רוצים לראות מעורבות והבנה מצד התובע ושלא יסתמך לחלוטין על שירותיה של ספאם-אוף.
השירות של SpamOff מבוסס על קהילה שיתופית שמטרתה להילחם בספאם בעזרת חכמת ההמונים. אנו נעזרים במידע שכל משתמש תורם לנו על מנת לאפשר לכמה שיותר אנשים לתבוע את הספאמרים ולגרום להם לשלם. מפורסמים באתרנו פסקי דין קודמים כנגד הנתבעת, שתומכים בטענות שבכתב ההוכחה, אותם תוכל להציג בדיון. במידה ואינך מוצא פסקי דין תומכים, אתה מוזמן לשלוח אלינו מייל ואנו נשלח לך את פסקי הדין שהצטברו עד כנגד הנתבעת עד כה. כל כתבי הטענות ודרכי ההוכחה מפורסמים בפומבי ברשת האינטרנט.

לפני הגשת התביעה חשוב לוודא שלא אישרת קבלת הודעות פרסומיות מהנתבע, שאינך חבר מועדון, או לקוח של החברה, וכי מעולם לא התעניינת במוצר או בשירות.
חברות רבות טוענות ומציגות מסמכים לכאורה על אישור דואר פרסומי אך במקרים רבים מדובר בניסיון הפחדה.
במקרים אחרים בהם באמת אישרת דואר פרסומי על ידי אישור מפורש בחתימה או בהקלטה, תובעים במקרים דומים בחרו למחוק או לבטל את ההליך כדי לחסוך בהוצאות.

לפני הגשת התביעה חשוב לוודא שלא אישרת קבלת הודעות פרסומיות מהנתבע, שאינך חבר מועדון, או לקוח של החברה, וכי מעולם לא התעניינת במוצר או בשירות.
חברות רבות טוענות ומציגות מסמכים לכאורה על אישור דואר פרסומי אך במקרים רבים מדובר בניסיון הפחדה. עליך לעבור על כתב ההגנה שהגישה הנתבעת ונשלח אליך על ידנו, ולראות האם החברת הנתבעת מציגה אישור הרשמה שלך. חברות מסויימות מציגות רשומה מתוך המערכת שלהם שכוללת את פרטיך בלבד, שים לבד כי ע"פ חוק על החברה להראות אישור מפורש בכתב או בעל פה להסכמה לקבלת הודעות פרסומיות.
במקרים אחרים בהם באמת אישרת דואר פרסומי על ידי אישור מפורש בחתימה או בהקלטה, תובעים במקרים דומים בחרו למחוק או לבטל את ההליך כדי לחסוך בהוצאות.

לפני הגשת התביעה חשוב לוודא שלא אישרת קבלת הודעות פרסומיות מהנתבע, שאינך חבר מועדון, או לקוח של החברה, וכי מעולם לא התעניינת במוצר או בשירות.
חברות רבות טוענות ומציגות מסמכים לכאורה על אישור דואר פרסומי אך במקרים רבים מדובר בניסיון הפחדה.
במקרים אחרים בהם באמת אישרת דואר פרסומי על ידי אישור מפורש בחתימה או בהקלטה, תובעים במקרים דומים בחרו למחוק או לבטל את ההליך כדי לחסוך בהוצאות.

מניסיונם של תובעים עולה כי חברות הספאם מעלות טענות שקריות, ודורשים לחייב את התובעים בהוצאות. ניסוחים אלו מקובלים בכתבי הגנה ובקשות שונות ואין צורך לחשוש מהם. זאת הדרך שבה הספאמרים מנסים לגרום לתובעים לבטל את תביעתם ולצמצם נזקים. לחילופין צעדים אלו נועדו כדי ללחוץ על התובעים להסכים לפשרה תמורת סכום נמוך. חשוב להבין, שאירועים אלה יכולים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך התביעה. מרבית תובעי הספאם מסיימים את ההליך בקבלת פיצוי כספי ללא קשר לאיומים שהוצגו על ידי החברה הנתבעת. חשוב לזכור שהחברות הנתבעות הן אלו שהפרו את החוק, לכן היו בטוחים בעמדתכם ואל תיכנעו ללחצים המופעלים על ידי החברות הנתבעות.

חברות רבות נוהגות לפנות באופן ישיר לתובעים במייל או בטלפון. בחלק מהמקרים ייתכן כי יצורפו פסקי דין והחלטות שנועדו להפחיד ולגרום לתובעים לוותר על תביעותיהם. אכן היו גם מספר פסיקות בהם תביעות נדחו, ואין באפשרותנו לדעת מה יחליט השופט, אך כפי שתוכל להתרשם באתר (ולבקש מאיתנו במייל) יש הרבה יותר פסקי דין מוצלחים. במקרים נוספים ייתכן כי החברה הנתבעת תציע פשרה כספית. פשרה הינה דבר נהוג ולגיטימי אשר מאפשר לסיים את הליך התביעה לפני הגעה לדיון בבית משפט. יש לזכור שהסכום עליו מסכימים נתון למשא ומתן וההחלטה אם להסכים לפשרה נמצאת בידיך התובע. אם החברה הנתבעת פנתה אליך בהצעת פשרה, עדכן אותנו ונוכל לספק לך סטטיסטיקות שיעזרו לך לקבל החלטה ולנהל את המו"מ בנוגע לגובה הפשרה.

חברות רבות נוהגות לפנות באופן ישיר לתובעים במייל או בטלפון. בחלק מהמקרים ייתכן כי יוזכרו פסקי דין והחלטות שונות של בתי המשפט וזאת כדי להפחיד ולגרום לתובעים לוותר על תביעותיהם. אכן יש פסיקות לא מוצלחות, אך זאת כתוצאה מריבוי תביעות כנגד החברות, רוב הפסיקות מוצלחות ויש הרבה פסקי דין שיכולים לתמוך בתביעתך. צריך לזכור כי החוק מעודד לתבוע על הודעות ספאם שנשלחו ללא אישור, ורק נחישות מול חברות הספאם תוביל לעצירת התופעה.

טרם מועד הדיון, אנו נעדכן אותך בשופט הקבוע לתיקך. בעת הגעתך לבית המשפט ניתן לגשת למזכירות או המודיעין ולמסור את מספר תיק התביעה. לאחר מכן ימסרו לך את שם השופט/ת ומיקום אולם הדיונים. יש להיכנס לאולם בזמן ולהמתין לתורך.

חשוב להדגיש כי עצם זה שיש לך את ההודעות בטלפון שלך זאת העילה שלך לתביעה מלכתחילה, ולעיתים השופטים דורשים לראות את ההודעות בדיון. צילומי המסך לעצמם עלולים שלא להספיק ללא ההודעות המקוריות על גבי מכשירך. אם בכל זאת אין באפשרותך להציג את ההודעות, תשיגו אסמכתא/ קבלה על התיקון/ קניית מכשיר חדש.

בהודעה שקיבלת על קביעת מועד דיון, מופיע באיזה בית המשפט לתביעות קטנות הוגשה תביעתך.

חובה להגיע לדיון שנקבע בבית המשפט. יחד עם זאת ניתן לבקש לשנות את מועד הדיון אם קיימת סיבה מוצדקת. במידה ואינך יכול/ה להגיע למועד הדיון שנקבע על ידי בית המשפט, שלח לנו בהקדם מייל על כך יחד עם הסיבה, ונוכל לסייע בלהגיש בקשה לשינוי מועדה דיון בצירוף סיבה מוצדקת ואסמכתא.

חובה להגיע לדיון שנקבע בבית המשפט. יחד עם זאת ניתן לבקש לשנות את מועד הדיון אם קיימת סיבה מוצדקת. במידה ואינך יכול/ה להגיע למועד הדיון שנקבע על ידי בית המשפט, שלח לנו מייל בהקדם יחד עם הסיבה, ונוכל לסייע בלהגיש בקשה לשינוי מועדה דיון בצירוף סיבה מוצדקת ואסמכתא.

לעיתים קיימים מקרים בהם השתנה או בוטל מועד דיון מטעמי בית המשפט, בקשות של הנתבעת או מקרים בלתי צפויים. בעת שיקבע לך מועד חדש תשלח אליך הודעה מסודרת.

חשוב להדגיש כי צילומי המסך עצמם עלולים שלא להספיק ללא ההודעות המקוריות על גבי מכשירך. במידה ולא ניתן להביא עמך את ההודעות במכשיר ניתן להציג אישור או אסמכתא לניסיון תיקון או גיבוי במעבדה.

בית המשפט מסתמך על שליחת מסמכים באמצעות דואר ישראל. לעיתים הודעות על מועד הדיון מגיעות באיחור. ניתן לקבל את מועד הדיון באתר נט המשפט. הודעה על מועד דיון תשלח אליך על ידי המערכת שלנו. בכל התפתחות בתיק ישלח אליך עדכון עד לסיום התביעה. בסמוך למועד שנקבע תשלח אליך תזכורת הכוללת את המסמכים הנדרשים, מידע שעולה מדיונים קודמים וקישורים לחומרים רלוונטיים.

חשוב להדגיש כי צילומי המסך עצמם עלולים שלא להספיק ללא ההודעות המקוריות על גבי מכשירך. במידה ולא ניתן להביא עמך את ההודעות במכשיר ניתן להציג אישור או אסמכתא לניסיון תיקון או גיבוי במעבדה.

מניסיון של תובעים, חשוב מאד לשמור על ההודעות במכשירך עד הדיון. מומלץ אף לגבות את ההודעות על מנת שיהיה ניתן לשחזר אותן במקרה הצורך. חשוב להדגיש כי צילומי המסך עצמם עלולים שלא להספיק ללא ההודעות המקוריות על גבי מכשירך. במידה וההודעות כבר לא קיימות אצלך, נדרשת הוכחה מוצדקת לכך בפני השופט. בדיון אם המכשיר שעל גביו היו ההודעות התקלקל/הוחלף, ניתן להמציא קבלה/ אסמכתא אחרת המוכיחה את טענותיך. במקרים אחרים בחרו תובעים לפנות לחברות הנתבעות בניסיון להציע פשרה כספית בתיק ולסיים את ההליך לפני הגעה לדיון בבית משפט. במידה ותבחר למחוק את התביעה יש לוודא כי לא הוגש כתב הגנה, במידה וכן יש ליצור קשר ישיר עם החברה הנתבעת למחיקה בהסכמה.

כאשר מתקבלת החלטה בתיק, הכוונה היא שהבקשה שהוגשה נבדקה על ידי השופט וניתנה החלטה בנושא. כאשר מתקבלת החלטה בתיק אנו שולחים לך עדכון בהתאם. יש לקרוא את החלטת השופט, אם השופט קבע כי נדרשת תגובתך, הדבר יצוין בהחלטה עם מועד אחרון לתגובה. יש לשים לב להגיב בזמן כדי למנוע מחיקה מחוסר מעש או הסכמה של השופט לבקשת הנתבעת בגלל אי-תגובה. (מחיקה, סילוק וכו'). אם נדרשת תגובתך, אנו שולחים לך כיצד באפשרותך להגיב, באפשרותך להכין תגובה באופן עצמאי (ולהסתייע במי שתרצה), פעמים רבות, תובעים קודמים שכבר נדרשו להגיב לבקשות דומות / זהות שיתפו את תגובותיהם ברשת, אנחנו יכולים להפנות אותך לתגובות כאלה, ובמידה ותהיה מעוניין תוכל להשתמש בתגובה כזו.

במסגרת השירות של ספאם-אוף, אנו נעדכן אותך בכל התפתחות / החלטה / בקשה בתיקך. במקרה וקיבלת הודעה מבית המשפט שכוללת תוכנה להתקנה – תוכנה זו נדרשת לצפייה במסמכים אך התמיכה בתוכנה בעייתית. ניתן להיכנס למערכת נט המשפט באמצעות מספר זהות ומספר התיק. תוכל לבקש מאתנו לבדוק מהו העדכון האחרון בתיקך.

הגשת בקשה להעברת מקום הדיון על ידי החברה הנתבעת הינו הליך שגרתי ונועד להעביר את מקום הדיון או לגרום לעיכוב בתיק. על פי תיקון לחוק, בית המשפט לדיון יקבע לפי כתובת מגורי התובע או כתובת מקום עבודתו. כל עוד השופט לא נתן החלטה כי עליך להגיב לבקשה אין צורך להגיב. במידה והשופט יחליט כי עליך להגיב לבקשה, תוכל להיעזר בתגובות של תבועים קודמים שנדרשו להגיב על בקשה דומה ושיתפו את תגובתם ברשת.

הגשת בקשה למחיקת התביעה בתיק על ידי החברה הנתבעת הינו תהליך שגרתי. יש להתייחס לטענות הנתבעת בערבון מוגבל מאחר ובמסמך זה באפשרות החברה לטעון טענות, לדרוש דרישות ולהציג מסמכים כראות עיניה. במידה ותדרש תגובתך, תשלח אליך הודעה מתאימה.

הגשת בקשה לסילוק על הסף בתיק על ידי החברה הנתבעת הינו משהו נפוץ, זאת דרך של חברות רבות לנסות לצמצם נזקים. מדובר בבקשות קבועות וחוזרות ולכן יש להתייחס לטענות הנתבעת בערבון מוגבל. בבקשה כזו באפשרות החברה לעלות טענות כראות עיניה, לרוב מתוך מטרה להלך אימים על התובעים ולשכנע אותם לבטל את תביעתם. כל עוד השופט לא החליט שעליך להגיב לבקשה, רצוי לבחון את הטענות בבקשה ולהתכונן להתייחס אליהם בדיון. במידה ותידרש תגובתך, אנו נשלח אליך הודעת עדכון, כאמור מדובר בבקשות קבועות וחוזרות, תובעים קודמים שנדרשו להגיב לבקשה דומה שיתפו את תגובתם ברשת ותוכל להיעזר בתגובה שלהם.

הגשת בקשה לעיכוב הליכים בתיק על ידי החברה הנתבעת קורה כאשר ישנו תהליך מקביל. מהלך זה נועד לעצור את כל התביעות נגד החברה עד לבירור התביעה הייצוגית. דע לך כי אין קשר בין תביעה ייצוגית כנגד הנתבעת לבין תביעות קטנות שהוגשו, וכי כבר קיימות פסיקות בנושא. במידה ותידרש תגובתך, תשלח אליך הודעה מתאימה ואנו נעדכן אותך כיצד באפשרותך להגיב.

הגשת בקשה על חוסר סמכות מקומית על ידי החברה הנתבעת הינו הליך שגרתי ונועד להעביר את מקום הדיון או לגרום לעיכוב בתיק. על פי תיקון לחוק, בית המשפט לדיון יקבע לפי כתובת מגורי התובע או כתובת מקום עבודתו.

במקרים רבים בית המשפט או החברה הנתבעת מבקשים לאחד את תיקים לדיון אחד בו ישמעו כל טענות התובעים במאוחד. מכיוון שמדובר בתביעות דומות וכמעט זהות כנגד אותה נתבעת, הגיוני לקיים דיון מאוחד ולקבוע פסיקה אחידה לכל התובעים, לרוב הדבר בא לטובת התובעים, שכן יחד קל יותר לעלות את כל הטענות נגד הנתבעת ולא צריך להתמודד מולה לבד.

בית המשפט מסתמך על אישורי מסירה של כתבי התביעה על ידי דואר ישראל. יש מקרים בהם חברות מתחמקות מאיסוף דואר או מחליפות כתובות ויש לספק לבית המשפט כתובת חדשה. אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת לאתר כתובת עדכנית עבור כל חברה נתבעת. במידה והדיון קרוב, תוכל לשלוח לנו מייל ולבקש מאיתנו להגיש בקשה לדחיית מועד הדיון ושליחת מחודשת של מסמכי התביעה.

בית המשפט מסתמך על אישורי מסירה של כתבי התביעה על ידי דואר ישראל. יש מקרים בהם חברות מתחמקות מאיסוף דואר או מחליפות כתובות ויש לספק לבית המשפט כתובת חדשה. אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת לאתר כתובת עדכנית עבור כל חברה נתבעת. במידה והדיון קרוב, תוכל לשלוח לנו מייל ולבקש מאיתנו להגיש בקשה לדחיית מועד הדיון ושליחת מחודשת של מסמכי התביעה.

כאשר מתקבלת החלטה בתיק, הכוונה היא שהבקשה שהוגשה נבדקה על ידי השופט וניתנה החלטה בנושא. כאשר מתקבלת החלטה בתיק אנו שולחים לך עדכון בהתאם. יש לקרוא את החלטת השופט, אם השופט קבע כי הבקשה תידון בדיון או הבקשה נדחית זאת אומרת שהדיון מתקיים כרגיל ואין צורך להגיב לבקשה. במידה ותידרש תגובתך, הדבר יצוין בהחלטה עם מועד אחרון לתגובה. יש לשים לב להגיב בזמן כדי למנוע מחיקה מחוסר מעש או הסכמה של השופט לבקשת הנתבעת בגלל אי-תגובה. (מחיקה, סילוק וכו'). אם נדרשת תגובתך, אנו שולחים לך כיצד באפשרותך להגיב, באפשרותך להכין תגובה באופן עצמאי (ולהסתייע במי שתרצה), פעמים רבות, תובעים קודמים שכבר נדרשו להגיב לבקשות דומות / זהות שיתפו את תגובותיהם ברשת, אנחנו יכולים להפנות אותך לתגובות כאלה, ובמידה ותהיה מעוניין תוכל להשתמש בתגובה כזו.

הגשת כתב הגנה בתיק על ידי החברה הנתבעת הינו חלק מכל תביעה, וזאת הדרך שלך הנתבעת להגיב לטענות נגדה, היא מחויבת להגיש כתב הגנה. יש לזכור שרוב החברות נתבעות פעמים רבות בתביעות חוזרות, ולכן רצוי להתייחס לטענות הנתבעת בערבון מוגבל. בכתב ההגנה החברה הנתבעת לרוב תנסה להתחמק מאחריות בדרך כזאת או אחרת. לרוב, לא נדרשת תגובה לכתב הגנה, במידה ותידרש תגובתך, תשלח אליך הודעה מתאימה.
חשוב מאוד! לעבור על כתב ההגנה, להכיר את טענות הנתבעת ולבדוק כמה דברים מרכזיים:
  • התייחסות לאישור או הרשמה לקבלת דברי פרסומת
  • טענות בשל מעורבות ספאם-אוף
  • טענות לגבי אחריות של צד ג'
  • הכחשה מוחלטת של שליחת ההודעות

במסגרת השירות של ספאם-אוף, אנו נעדכן אותך בכל התפתחות / החלטה / בקשה בתיקך. במקרה וקיבלת הודעה מבית המשפט שכוללת תוכנה להתקנה – תוכנה זו נדרשת לצפייה במסמכים אך התמיכה בתוכנה בעייתית. ניתן להיכנס למערכת נט המשפט באמצעות מספר זהות ומספר התיק. תוכל לבקש מאתנו לבדוק מהו העדכון האחרון בתיקך.

בית המשפט שולח הודעות בדואר על כל פעילות בתיק התביעות שלך. זאת בלי קשר לעדכונים שאנחנו שולחים לך, לרוב תראה שכל עדכון שקיבלת בדואר מבית המשפט, המערכת שלנו כבר עדכנה אותך מבעוד מועד. ניתן ליצור קשר עם בית המשפט ולבקש קבלת הודעות באימייל במקום בדואר רשום.

בהחלט! בעמוד פסקי דין וחומרים מפורסמים פסקי דין רבים של תובעים קודמים, מחולקים לפי חברה נתבעת.

במקרים רבים חברות נתבעות בוחרות לא להגיע לדיונים על אף שקיבלו את מסמכי התביעה. במקרים אלו בוחרים תובעים לבקש מהשופט בדיון פסק דין בהיעדר הגנה. ההחלטה על כך היא של השופט בלבד, ע"פ ניסיונם של תובעים קודמים, לרוב אם דורשים פסק דין בהיעדר הגנה השופט מקבל את הבקשה.

בבית המשפט לתביעות קטנות אין זכות לייצוג ע"י עו"ד – הן התובע והן הנתבע צריכים להופיע לדיון בבית המשפט בעצמם, ולא ע"י עו"ד (אולם ניתן להתייעץ בעו"ד, ואף להגיש תביעה שנכתבה ע"י עו"ד, עליה חותם התובע). במידה וצד הנתבעים מיוצג על ידי עו"ד או משפט עליו להציג זאת בפתיחת הדיון והשופט בדיון יאפשר לצד התביעה לקבל החלטה אם להמשיך בדיון. אם המייצג של הנתבע לא הצהיר שהוא עורך דין או משפטן, תוכל להעיר את תשומת ליבו של בית המשפט לעניין.

יש להביא עמך את המכשיר הסלולרי עם ההודעות עליו, תעודת זהות, כתב התביעה וכתב ההגנה, רצוי להגיע עם מסמכים ועזרים נוספים הרלוונטיים שתוכל להיעזר בהם במהלך הדיון.

בהיותך במעמד התביעה בתיק ניתן לדרוש להוסיף לפסק הדין שיקבע על ידי השופט, הוצאות על יום עבודה, הוצאות בית משפט או כל הוצאה אחרת שנראית לך לנכון לדרוש. ההחלטה על כך היא של השופט בלבד.

יש להגיע לדיון ביום ובמועד שקבע לך בית המשפט. תביעות קטנות מתנהלות בדלתיים פתוחות ולכן ניתן להקדים ולהכנס לאולם הדיון ולהמתין לתורך. אם לא תהיה בתוך העולם בזמן, לא יקראו לך וייתכן ותפספס את הדיון.

חברות רבות נוהגות לפנות באופן ישיר לתובעים במייל או בטלפון. בחלק מהמקרים ייתכן כי יוזכרו פסקי דין והחלטות שונות של בתי המשפט וזאת כדי להפחיד ולגרום לתובעים לוותר על תביעותיהם. במקרים נוספים ייתכן כי החברה הנתבעת תציע פשרה כספית. פשרה הינה דבר נהוג ולגיטימי אשר מאפשר לסיים את הליך התביעה לפני הגעה לדיון בבית משפט ולחסוך זמן. יש לזכור שהסכום עליו מסכימים נתון למשא ומתן וההחלטה אם להסכים לפשרה נמצאת בידי התובע. אם פנו אליך לפשרה, אתה יכול לשלוח לנו מייל ואנו נעדכן אותך בסכומי הפשרה הממוצעים של תובעים קודמים כנגד חברה זו.

אין באפשרותנו להשפיע באופן כלשהו על פשרה בינך לבין החברה הנתבעת ואין אנו יכולים לדעת מתי הנתבעת תפנה אליך אם בכלל. אם הספאמר הנתבע יהיה מעוניין בכך, הוא יצור איתך קשר באופן ישיר ויציע לך להתפשר על סכום מסוים מחוץ ובכך לחסוך את מעמד הדיון בבית משפט. על-פי ניסיונם של משתמשים קודמים, במידה ויפנו אליך בהצעה לפשרה, עדכן אותנו, ונוכל להגיד לך מה הסכום הממוצע עליו התפשרו משתמשים אחרים לפניך. הזמן הממוצע לסגירת פשרה הוא כ-3 חודשים מהגשת התביעה, יש גם חברות שמציעות פשרה ממש לפני הדיון, וייתכן כי לא יציעו לך פשרה בכלל.

תובעים רבים מקבלים פניות לפשרה ואנו נשמח לשתף אותך בסכומים ממוצעים וסטטיסטיקות של פשרות קודמות, על מנת לתת לך כלים במהלך המשא ומתן עם הנתבעת. שלח לנו מייל לגבי החברה שפנתה אליך ומה הם הציעו ואנו נספק לך את הסטטיסטיקות שבידנו.

במרבית המקרים ניתן ליצור קשר ישיר עם החברה הנתבעת באמצעות חיפוש הפרטים בגוגל ולפנות ישירות בטלפון או באימייל. אתה מוזמן לשלוח לנו מייל ואם יש לנו פרטי התקשרות נוכל לעזור לך.

על פי תנאי השימוש ולאחר שהתקבל פיצוי תועבר אליך הודעה מסודרת על תשלום עמלת השירות. עמלת השירות נגבית 14 יום לאחר מתן פסק הדין או סגירת התיק בעקבות פשרה.

על פי תקנות בית המשפט לתביעות קטנות אין החזר של תשלום האגרה.

אנו מלווים אותך עד לפסק הדין. בית המשפט שולח את פסק הדין לצדדים בתביעה ובדרך כלל ניתן 30 יום לשלם. במידה ולא התקבל הפיצוי ניתן לפנות ישירות לחברה לקבל הפיצוי ובמקרה הצורך נוכל לסייע לך לפנות להוצאה לפועל.

בית המשפט שולח את פסק הדין לצדדים ועל החברה הנתבעת לשלם לך. ניתן לפנות באופן ישיר לחברה הנתבעת על פי הפרטים המופיעים באתר החברה ולציין את מספר התיק, הסכום לפיצוי שנקבע ופרטיך לצורך העברת התשלום.

במקרה של הפסד תתכן מחיקה של התביעה ללא הוצאות או לחילופין פסיקה שעל הצד התובע לשלם לחברה הנתבעת. נדגיש כי מי שקובע את תוצאות המשפט והאם הצד המפסיד צריך לשלם הוא השופט בלבד.

בסוף רק השופט יחליט את תוצאות התביעה, ואכן יש תובעים שאינם מעודדים תביעות ספאם. במקרים בהם לא ביצע התובע את נטל ההוכחה בדיון או במקרים בהם לא התייצבו הצדדים לדיון, תתכן מחיקה של התביעה. עדכן אותנו לאחר הדיון בהתרחש ונבדוק מה באפשרותנו לעשות.

במקרה של הפסד תתכן מחיקה של התביעה ללא הוצאות או לחילופין פסיקה שעל הצד התובע לשלם לחברה הנתבעת. נדגיש כי מי שקובע את תוצאות המשפט והאם הצד המפסיד צריך לשלם הוא השופט בלבד. במקרה ואתה מרגיש שעשית את כל מה שהיה נדרש ממך והצגת את כל הטענות בדיון, ובכל זאת חוייבת בהוצאות, שלח לנו מייל ונראה כיצד באפשרותנו לסייע לך.

ברכות על זכייתך בתביעה! בית המשפט שולח את פסק הדין לצדדים ועל החברה הנתבעת לשלם לך במידה וזכית בפיצוי תוך 30 יום ממתן פסק הדין. ניתן לפנות באופן ישיר לחברה הנתבעת על פי הפרטים המופיעים באתר החברה ולציין את מספר התיק, הסכום לפיצוי שנקבע ופרטיך לצורך העברת התשלום. עמלת ספאם-אוף תיגבה כ-14 יום לאחר מתן פסק הדין, אם לא קיבלת את הפיצוי שלך לאחר 30 יום, אמור לנו ונחזיר לך את עמלת השירות ונסייע לך לפנות להוצל"פ.

במקרים בהם היה דיון ארוך שבסופו לא הושגה הסכמה בין הצדדים, השופט ידרש לפסק דין מנומק במועד מאוחר יותר. בית המשפט ישלח את פסק הדין לצדדים ועל החברה הנתבעת לשלם לך במידה וזכית בפיצוי. אנו נמשיך לנהל מעקב שוטף אחר תביעתך ונשלח לך עדכון ברגע שיינתן פסק דין. לרוב פסק הדין יינתן בימים הקרובים לאחר הדיון, אך לעיתים הדבר עשוי להתעכב מספר חודשים.

בית המשפט שולח את פסק הדין לצדדים ועל החברה הנתבעת לשלם לך במידה וזכית בפיצוי. החברה הנתבעת מחוייבת לשלם את פסק הדין תוך 30 יום ממתן פסק הדין. ניתן לפנות באופן ישיר לחברה הנתבעת על פי הפרטים המופיעים באתר החברה ולציין את מספר התיק, הסכום לפיצוי שנקבע ופרטיך לצורך העברת התשלום. עמלת השירות לספאם-אוף תיגבה 14 יום לאחר מתן פסק הדין.

בית המשפט שולח את פסק הדין לצדדים ובדרך כלל ניתן 30 יום לביצוע התשלום.

בית המשפט נותן לפשרה שהושגה בין הצדדים תוקף של פסק דין והתיק ייסגר.